BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 12, 2011

Tiada yg kedua

Kau hadir ketika aku kesedihan
dengan setulus senyuman kau utuskan
agar aku kembali seperti dulu
melewati kehidupan bersama
tanpa dilanda resah dan gelisah.

Dan aku masih begitu
membiarkan gelora perasan membunuh fikiran
sehingga tenggelam di dalam dunia sendiri
tidak lagi peduli akan kehadiran mu di sini
biarpn kau menunggu dengan harapan
namun aku tetap seperti itu
hanyut dibawa arus kekecewaan
yang semakin deras.

Kau masih setia disisi
sentiasa menemani
tidak meninggalkan aku sendirian
sabar menanti
walau kadang kala terluka hatimu
dengan sikapku

Tidak kusedari betapa beruntungnya aku
mendapat teman dan sahabat sepertimu
yang sanggup menangkis segala duka
demi kebahagian diriku

TEMAN kau satu dalam sejuta
kau yang pertama
tiada yang kedua
sehingga ke akhirnya.

0 comments: