BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 31, 2010

selAMAt TahuN Baru 2011...

selamat tinggal 2010..selamat datang 2011..pejam celik pejam celik umur aku da brtambah lg 1 jadi 21 thn..x sangka kejap je mase berlalu mengingatkan aku dengan pelbagai memori yang ku pahat pada 2010...thn 2010 xde azam yang aku buat sbb ak tahu azam aku tu xkn tercapai punyerlah..makin lari jauh ade r hihihi..mcm2 jgk r kenangan mse 2010 ni..lengkap suka dukanya..gila2nyer...sedih pon ade...aik ade ke huhuhu..tp xpe r mnde tu sume pon da jd sejarah dlm idup ak dan x mngkn akan berulang lg sejarah tu so baek simpan erat2 dlm ingatan supaya dijadikn teladan...bile da msuk taon bru ak tgk kawan2 aku byk da buat azam bru..tp aku...emmm xde mknenye azam bru ni sbb nti ak pon x ikut azam tu hehehe...idup pakai gerak ati je hehe...pepun thn ni aku mengharapkan rezeki aku lebih murah brbanding thn lps dan kehidupan aku akan lbh diberkati oleh Maha Pencipta dan aku arap aku blh buang 1 sikap buruk aku ni...eeiii buruk giler sikap tu...arap2 thn ni trcapai le hasrat tu...Amin...well anyway to all my frens i wish u hepi new year 2011..

Wednesday, December 29, 2010

demi takdir itu

dan inilah takdirnya
keputusan yg amat berat buatku
untuk memilih diantara dua
yg amat bermakna dalam diriku

bagai diselubungi kegelapan
aku teraba-raba mencari arah
agar aku bisa keluar dari jalan
yg menyesakkan dada ini

perlukah aku bertahan
andai hidup bertemankan air mata
sesungguhnya itu bukan kehendakku
meminta kesedihan melingkari hidupku

gerhana yang melanda seluruh alam ini
mnjadikan bumi kelam sunyi tanpa cahaya
membiarkan aku bernafas dlm derita
membiarkan perasaan jadi sengsara

biarpun tiada tempat teduh
untuk aku berlindung dari kedukaan
pasti seluruh riwayat ini
akan bangkit berlari menuju takdirnya sendiri
tanpa ragu
terus gagah menongkah jalan hidup
demi keindahan masa depanku...

Tuesday, December 28, 2010

percutian kecil...


the contractor 4 construction of sand castle

my abah
href="http://2.bp.blogspot.com/_b_V1c2tJJNA/TRrDky9O_0I/AAAAAAAAAHY/LKxVzb6AoLM/s1600/DSC00653.JPG">
sand castle huhu


Wednesday, December 22, 2010

merayau lg hehe

arini lg skali ak pi merayau ngan kwn2 ak..tp bkn yg dlm gmbr ak post aritu tp ni kwn yg laen plak hihi.. x sempat nk amik gmbo sbb msing2 ade urusan..dh lame nk lepak2 ngan kwn yg laen ni..ad jgk kwn yg ak da x jmpe nk dkt 3 thn..bile jmpe td abih sume citer kuar..mmg enjoy walaupon sekejap..enjoy2 ad jgk perangai giler yg ak buat td..aku melarikan diri dr brtemu dgn sorang kwn yg baek sgt dgn ak..knape..ak pon x tau knape..sian kt die..jht btol ak kan..kpd kwn ak tu ak mintak maaf sgt2 sbb buat mcm tu kt die..ok r xleh sedih2..nti ilang mood gumbira huhu

Tuesday, December 21, 2010

my lovely hometown





Monday, December 20, 2010

xtvt mse cuti hehe





antara xtvt yg smpt dibuat hehe...love them

Sunday, December 19, 2010

peluang kedua

aku berjalan-jalan di ibu kota .Malam-malam kat sini cantik jugak aku sendiri je yang tak perasan. Nama je anak jati KL tp tentang k.l pon aku tak tau . penat berjalan aku singgah kejap kat Dtaran Merdeka. meriah jugak. dah lama aku tak keluar macam ni .kali terakhir aku keluar pun pada 3 tahun yang lepas .lepas tu aku dah tak keluar malam. takde mood. dah macam-macam cara kawan-kawan aku ajak keluar tapi ade je alasan aku beri.itula inilah tapi entah kenapa malam ni, terbukak pulak pintu hati aku nak keluar. aik macam ade rahsia je. memang ade rahsia pon. dulu pada 3 tahun yang lepas aku selalu lepak kat Dataran Merdeka, kalau tak kat situ aku lepak kat dataran Putrajaya. lepak pulak dengan awek aku. memang layan. tapi itu dulu la.lepas aku clash dengan dia, habit yang selalu aku buat tu terus aku tinggalkan. malas nak kenang kisah lalu. tapi kadang-kadang aku fikir bodohnye akuputus dengan die. ego la katakan. padahal hal tu kecik je. em bodoh betul aku. tak pasal-pasal dia lari ke luar negara. habis aku kene marah dengan famili aku...problem tu sebenarnye macam ni dia suruh aku bawak dia pergi berjumpa dengan famili aku tu je dan famili aku pon memang nak jumpa sangat dengan bakal menantunya tu tapi aku cakap bila-bila nanti pon boleh bawak jumpa dengan famili aku..ape yang menjadi punca dia marah tu adalah disebabkan salah aku sendiri yang berjanji akan bawak die berjumpa dengan famili aku tapi janji itu tak pernah aku kotakan..menyesal pon dah tak guna. tapi yang sebenarnye aku masih cintakan dia. rindunya aku kat die. menyesal betul. skang aku cume boleh berharap selepas ni aku boleh bertemu dengannya lagi. pastu nak minta maaf. skang ni famili aku ada syarat baru pulak, kalau aku tak dapat cari pengganti dia , mak aku nak kahwinkan aku dengan gadis pilihan dia. alamakkkk kes naya ni. lagipun kata mak aku, umur aku sesuai sangat kalau berumah tangga ni. alah aku baru 29 tahun bukan 39 tahun. aiseh mana aku nak cari time-time macam ni. kejam betl syarat famili aku ni. em kalaulah aku dapat jumpa dengan dia waktu ni.terus je aku lamar dia jadi bini aku. tu kalau dia setuju kalau tak....arghh malunye aku. tapi kalau die tolak pon bukan salah dia, tapi salah aku. dah putus senang-senang je nak terima balik, pastu nak kawen. gile ke ape. ah tapi takpe , belum cuba belum tahu. 'aduh' tiba-tiba aku dengar ade orang mengaduh. rupa-rupanya ade sorang awek ni jatuh kat depan aku, sebabnya aku pegi langgar die. MashaAllah rupe-rupenye aku berkhayal sampai aku tak sedar aku dah terlanggar seseorang. aku cepat-cepat minta maaf. aku tolong dia bangun. 'eh..shafik' aik mana die tahu nama aku ni. lepas aku kaku dalam 2-3 saat, barulah aku tersedar Sarah rupanya, bekas awek aku. lain benar dia kini. tiba-tiba aku dan die terdiam. mungkin teringat kisah lalu.sepintas aku terlihat ada cahaya lalu di hadapanku dan cahaya itu adalah bunga api. la tak teringat pulak aku malam ni malam Merdeka. patut la ade bunga api. langit k.l pada waktu itu terang-bnderang dan dataran ini meriah dilimpahi dengan cahaya bunga api itu. aku dan sarah masih disitu. setelah tamatnya persembahan bunga api, aku tidak berlengah untuk mendekatinya dan menyatakan hasrat murni ku ini, namun belum sempat aku meluahkannya, tiba-tiba dia didatangi oleh seorang lelaki. kacau daun betullah mamat ni..mesra betul mereka. adus terlepas aku..takde harapan aku malam ni..sedang aku meracau sorang diri..sarah memanggil aku, memperkenalkan aku dengan lelaki itu, haziq teman sekerja sarah.dia menjelaskan haziq merupakan kawan baiknya dan lelaki itu sudah pun bertunang. fuhh lega aku..aik tapi macam mana sarah tahu aku fikir tentang ni..musykil pulak time tu..magic ni..setelah lama berbual haziq meminta diri untuk pulang. aku yang tersipu-sipu malu bertanya kenapa dia memperkenalkan aku dengan haziq dan macam mana dia tahu yang aku......'macam la saya tak kenal awak'..aik macam tu je dia jawab. aku makin pening..sambungnya lagi 'ai takkan awak ni tak faham-faham lagi'..eh la rupe-rupenye dia masih cintakan aku lagi..yuhuuuu..gembiranya aku..nak je aku peluk dia time tu..tapi emm faham-faham jela hehe..aku minta maaf atas apa yang terjadi dan kali ini aku berjanji padanya yang aku takkan lepaskan dia lagi walau apa pun yang akan terjadi...

tamat....

Thursday, December 16, 2010

cinta

ak menemui cinta buat pertama kali
cinta itu sungguh indah buatku
macam2 perasaan yang ku rasa
segala-galanya bagaikan sebuah ceritera cinta

kehidupanku kini begitu terisi
dengan kahadirannya di sisi
memberi kebahagiaan dan keceriaan
yang telah lama ingin ku kecapi
bersama insan tersayang

setiap hari yang mendatang
aku melewatinya bersama-sama dengannya
biarpun dihalang dengan pelbagai rintangan
kami hadapinya dengan rela

kini biarpun lama menyulam cinta
kami akan terus bersama
berjanji akan tetap setia
sehingga ke hari bahagia

Wednesday, December 15, 2010

antara member yg amat ak syg



khas buat die...nor azlin hassan lim

sekitar kehidupan di uum




Thursday, December 9, 2010

Maafkan aku

Maafkan aku
atas tutur bicaraku
maafkan aku
atas tingkah lakuku
maafkan aku
atas kekasaranku
DAN...
maafkan aku
kerana tidak mampu
menahan diriku utk
menyayangi DIRIMU
"SAHABATKU"

puisi tanpa tajuk hehe

Keheningan petang,
membawa ak
ke dunia semalam,
mencipta kenangan
yg tak mungkin b'ulang

Angin m'bayu lembut
menyinggahi pipiku,
seakan tahu
bahawa aku sangat
RINDU padamu

Burung2 riang brterbangan
menyerikan pantai
di waktu petang
m'buatkan aku
terus terpaku
mengimbau kenangan lalu

Pohon kelapa melambai sayu
ditiup angin yang m'dayu
sesekali mengajak aku
untuk terus
berada di situ

Namun sayang
matahari tunduk untuk brlalu
menjadi petunjuk
ku harus pergi
m'bawa diri
sekali lagi m'bawa rindu
sehingga ke akhir hayatku

Friday, November 26, 2010

berkecamuk

ntah nape arini ati ak sgt7x berkecamuk...ak x tau ape puncanyer tp hemmmmmmm..bru kjp td ak bergelak ketawe tp skang ati ak ntah r..x tau nk ckp pe..ak betol2 rse kecewa , brsalah , sedih dan sume tu r..ak x tau nk citer kt sape..ak ni ade problem ke ape..rse mcm ad pending je dlm otak ak mlm ni..arghhhhhhhhh ak bnci r dgn mlm ni =(

Tuesday, November 9, 2010

citer malam itu...

ntah kenapa mlm tu ak rse ckup sunyi..selalunya mlm2 mcm ni paras portion ak msih lg meriah walaupun da msuk detik 12 mlm..ak tgk setiap blik kt paras ak msih lg terang tp mcm xde org..sunyi sepi..btul2 sepi..ak dduk di luar koridor utk melihat keindahan bulan mlm ni..x sangke plak bulan mlm ni bulan penuh..mmg cantik..sedang syok ak usha bulan mlm tu ak dpt rsekn belaian angin mlm itu dingin sekali..sejuk smpai ke tulang..ak pandang kiri..ak pandang kanan..seram pal ak rse..angin tu msih mcm tadi dingin semacam je..ak biarkn je sbb mngkn mlm ni nk ujan kot..5 mnit ak berkeadaan begitu..sedang asyik bermonolog tentang angin yg dingin ni terase bulu tengkuk ku tibe-tibe meremang!!!!org ckp kalu meremang kt tengkuk mknenyer ad sesuatu kat blakang..aiseh ak rse mcm da berpeluh badan ak ni...jantung ak plak berdegup laju..berdebar jgn citer la..dup dap dup dap jantung ak..da la ak sorang2 je kt luar ni..ape ak nk buat nih..ak dpt rsekn di belakang tengkuk ku dihembus angin..ALAMAK!!!sape pulak yg dduk kt blakang ak nih..ak semakin tidak keruan..nak lari ke x nk..ak seperti kaku disitu..peluh mula membasahi mukaku..ak terdiam disitu tanpa menoleh kiri dan kananku..dan akhirnya ak mengambil keputusan gile dlm idup ak..ak memberanikn driku utk BERSEMUKA dgn 'sesuatu' yg berada dibelakangku..AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!jeritan itu telah menggegarkn seluruh paras 5 di portion c..pada ketika itu semua orang keluar untuk melihat kejadian yg berlaku dan setiap daripad mereka tiba-tiba turut menjerit melihat keadaan itu..akhirnye seluruh pelajar di paras 5 itu menjerit..kenapa mereka menjerit??? rupe-rupenyer semua ni berpunca dr kawanku yg memakai bedak sejuk dan lipstik di mukanya..sengal betul..ak bertanye kenapa dia tidak menegurku dan dduk di blakangku sehingga ak ketakutan yg teramat..dgn selamba dia menjawab 'saje'..ak pon mengangguk smbil penumbukku singgah di pipinya dgn gaye action kamen...

TAMAT...

e-card



mcm mne nk buat ni..ad jgk assemen kne buat mse nk exm ni..mjur r ni last essemen yg kne buat kalu x k.o r ak..huhu tetibe je kn ckp mcm ni...dh le lame x update hehe..so skang ni ak tgh prepare utk final exm ak for the first sem..GOOD LUCK for me and also to all my frens..

Thursday, August 19, 2010

idup baru

dh nk hampir 2 bulan ak kt sni..pejam celik..pejam celik x sedar dh lame ak kt sini huhu..skang ni dah masuk bulan pose..jap lagi dh nk raye..oppss lupe ak rse still sempat lagi ak ucapkan selamat menyambut bulan pose kepada sume terutamanya keluarga,cikgu2,kawan2 lame dan kawan2 baru kt sni..pose jgn pose..bile dh rye kang yg perempuan tu jgn lupe plak ganti pose ye hehehe..kehidupan ak kt sni plak mcm tu la..x berubah..ada kalanya blur, kadang2 ok..ntah la ak sendiri pun x tau nk ckp mcm mne..sebab ak rse ak skang dlm dilema....

Friday, July 2, 2010

ke dunia baru

emm esk ak dh nk bertolak ke tmpt baru dlm idup ak..mngkin lps ni ak dah tak berapa nak aktif dlm mengupdatekn blog ak ni..mntk maaf byk2 la ye..kalau ad mase yg sesuai nti ak akn merajinkn dri ak ni utk update blog hihihi tp wat mse ni ak mmg x akan aktif dlm blog..tu jela ak nk ckp..tengkiu =)

Wednesday, June 23, 2010


kat A&W...


member2 yg join..


kat restoren pizza plak hihihi...


leypark2 lg bersame member2 huhu..tu la keje ak duk kt umah tp xpe sbb ni time lepak2 ak dgn kwn2 ak utk last punyer sbb nti ak dh nk smbung blaja plak..bile lg agak2nyer nk kuar mcm ni lg ye..apepun ak mmg enjoy gile r td dgn dieorg..syok habis hehehe =)

Monday, June 21, 2010

UUM a.k.a universiti utara msia

wait 4 me huhuhu..eh terxcited plak..bkn ak nk mntk kt u laen ke huhuhu..mcm mane ni dh konfius ak dibuatnyer..nk truskn kt uum ke atau nk mntk tukr kt u laen..kalu nk diikutkn hati ak mmg nk smbung kt u plihan ak sbb kt situ je yg blh merealisasikn impian ak tp rzeki ak xde kt u tu jd ak terpaksa terima rezeki ak kt tmpt laen dgn kos yg terlalu jauh dr ape yg ak sangkakan slame ni..mmg ak bersyukur krn mendpt tmpt di ipta jika nk dibandingkn dgn kwn2 ak yg x dpt u tp ak ttp seorg manusia.. yg kecewa krn
ape yg ak harapkn slame ni x mnjdi kenyataan..dan sekarang ak sdg berusaha utk membuat sesuatu utk mengubah keadaan dan jika diizinkn Allah tmpt ak akn berada di sana..walau mcm mane skali pun sokongan keluarga adalh pemangkin dlm perubahan dlm idup ak..mereka tlh memberikan sokongan dan nasihat kpd ak agar berusaha walau dimana pun kita akn ditempatkn blaja nti..terima kasih kpd mereka =) dan kpd sume kwn2 yg brjaye ke ipta TAHNIAH..dn kpd mereka yg x brjaye jgn putus asa krn setiap manusia tlh diaturkn rezeki masing2 oleh Allah =)

Wednesday, June 16, 2010

18 jun

tarikh yg amat mendebarkn bg ak..result UPU dh nk kuar huhuhuhu.....mcm2 perasan yg maen dlm fikiran ak ni takot , debar n kecut perut sume ad dlm dri ak skng..mak aih perasaan mcm nk pegi perang je kn hihihi..apepun nilah mse yg ak n sume kengkwn ak tngu.walaupun tkot utk mendengar kenyataan ari jumaat ni mcm mane pun idup perlu diteruskn..chewah hehehe..tp mcm manepun ak ttp akn berdoa agar u yg ak sgt2 inginkn tu akn diterima..ya Allah kau bukakanlah pintu rezekiMu kpdku dan permudahkanlah urusanku pd ari jumaat ini..Amin

Sunday, June 13, 2010

F1 a.k.a formula 1



hehe ni team F1 feveret ak..dh lame ak sokong team ni dr thn mika hakinen smpai le lewis hamilton ngan jensen button hehe..korang sokong team mane plak?? mlm ni ad racing F1 dan hamilton plak dpt petak depan skali yeaaaaaa..go..go hamilton..mntak2 die mng mlm ni..jom tgk same2 =)

Saturday, June 12, 2010

kaki krem

arini dh msuk hari ke2 ak pegi jogging huhu..krem kaki ak sbb dh lame x pe jog.tu la sape sruh x jogging..kn dh nk kiok kaki ak dibuatnyer..dh la duk kt umah je nk pegi jog pun mls..lps tu bile dh nk start blik xtvt berfaedah ni mule la sakit tu sakit ni.. padan muke ak hehehe..tp xpe lps ni ak akn kuatkn semangat ak utk trus pegi jogging..ntah tahan ke x ak ni..ntah2 ckp je lbh hihihi..ape yg pnting jom kite same2 amalkn gaye hidup yg shat ok..jogging jgn x jogging =)

Thursday, June 10, 2010

dengki??

mesti pelik kn nape ak ckp mcm tu hehe. bkn pe smlm ad sorang kwn ak tu die ade terima satu berita yg amat sedih sbb dikhianati dn ditikam dr belakang oleh kwnnye sndri.puncanya hanya satu 'balas dendam'.apa nk jd la dgn dunia skrg ni manusia mudah dengki n iri hati dgn kejayaan org laen yg jauh lbh hebat dr sndri.nk buat mcm mane tu semua kn terletak pada rzki msing2 dan apa yg ak tau seseorg tu akn berjaya diatas semua usaha yg tlh dilakukan oleh seseorg tu.setelah berhempas pulas berusaha mmg patut la seseorg tu akn mendapat nikmat desebalik kepayahan die semasa sdg berusaha tu.emm pelik btol ak.yg dengki tu plak melayu,islam lg.mmg btol la ckp org mcm mane org melayu nk maju klau mcm ni la perangainyer.mmg ketinggalan smpai bila2 la kita berbanding bangse laen.ni la yg terpaksa dihadapi oleh kwn ak tu.smlm die tlh meluahkn segalanya pd ak.mmg x terkate ak dibuatnye.so akhirnye smlm tu jgk la ak mnjd pkr kaunseling yg x diiktiraf smpai ke arini hehehe

Monday, June 7, 2010

gundam seed destiny



ak pling minat citer ni..korang knl x citer ni..femes tu..nk dkt berpuluh-puluh kali ak tgk citer ni..fuhh mmg mantap r..best giler..gundam no 1 hehehe

Sunday, June 6, 2010

palestin

sebuah ngr bagi ak adalah sebuah ngr yg berdaulat..same mcm ngr yg laen tp kenapa ade satu ngr ni yg x penah diiktiraf suke2 je nk merampas hak org laen tanpa kebenaran..kalu citer bab bunuh-membunuh ni toksah ckp la perangai cam sang petala, mksudnyer iblis la tu..dan baru2 ni paling hebat punyer citer dorang pegi merampas kapal yg nk hantar bantuan ke gaza yg disertai oleh pelbagai sukarelawan dr pelbagai ngr..rampas pkai komando,,mmg dsr pengecut pastu suke2 mak bpk tok nenek die je pegi tembak anak kapal tu..ape dorang igt maen tembak2 kt blakang umah ke ape..hish panas betol ati ak bile dgr citer ni tp ckp byk pun x gune bkn blh hancur pun si bangsa laknat muka bumi tu...kalau la ak ni kaye mcm bill gate tu terus je ak pegi senjata byk2 pastu bg kt org palestin,.walau mcm mane skali pun sshnyer mereka warga palestin di sana bg ak mereka adalah wira yg sebenar yg x penah takut utk berjuang bg menegakkn keadilan n mempertahankn tanah tumpah mereka..ak disini akn terus berdoa agr saudara2 islam ku disana akn memeroleh kemenangan dr Allah s.w.t..Tuhan yg maha Berkuasa..
teruskn berjuang saudaraku..

Saturday, June 5, 2010

bersantai lg huhu




kali ni ak g lepak2 ngan kwn2 mase form 5 plak hehe..4 org je yg dtg tp ak x ksah sbb walaupun yg dtg muke2 ni je tp byk jgk citer yg kitaorg kongsi hehe..mcm2 hal kitaorg citer.yg x berkaitan pun turut msuk dlm senarai brciter hihihi..nk buat mcm manekn dh lame x jmpe mcm2 citer la nk diciterkn btol x huhu..ermmm lg satu dh bile namenye lepak2 mmg konfem la duit jd mangse..abih kopak lg sen ak hehehe

Saturday, May 29, 2010

santai2




jom santai2 ngan kawan kt kfc hehe..ni gmbar mase ak n kengkawan buat jamuan reunion aritu..tempat cam bese la...KFC keh3x..kt situ jela port yg pling sng kitaorg nk jmpe..walaupun skit je yg dtg , bagi ak tu kire ok la..kurang2 dpt jgk jmpe ngan kawan2 ye tak huhu..lps ni igt nk buat lg..tp ad ke yg nk pegi?? huhu..ape2 pun ak mmg suke buat reunion ngan kengkawan ak hehehe..(gilo) tihihihi

Friday, May 28, 2010

kawan

kawan....

apa fungsi kawan sebenarnya
sampai sekarang
aku masih belum lagi dapat jawapan
kata orang
kawan tu kawanlah
boleh gembira dan sedih sama-sama
ye ke...
ada lagi ke kawan macam tu
aku bukan nak prangsaka buruk
tapi skang ak tengok macam tu lah
time gembira , ada kat sebelah
tapi bile sedih, angkat kaki terus blah
kawan ke macam ni
aku akui
hidup manusia memang perlu ada kawan
lumrah hidup la katakan
kang nanti dicop tak normal
sebab takde kawan
tapi apa gunanya kawan
kalau kawan sendiri makan kawan
apa kes....
itu ke orang panggil kawan
tergamak lepaskan tangan
sewaktu kawan perlukan kawan
dibiarkan terkapai-kapai
keseorangan tanpa belas kasihan
kata kawan tapi kenapa lari
macam orang cakap
kawan tu bukan macam bola
mula-mula kejar,dah dapat sepak
kalau aku dapat kawan macam ni
aku dah tak sepak , terajang terus
tak guna kawan dengan orang macam ni
buang karen je...
jadi lepas ni kalau nak mulakan hubungan baru
jujurlah , jangan jadi hipokrit
yang penting dalam berkawan
jadilah diri sendiri, tak payah nak ikut-ikut orang
terimalah kawan seadanya
sepertimana dia menerima kita seadanya
walau apapun orang cakap pasal kawan
bagi ak,yang penting
seorang kawan akan sentiasa menghadiahkan
SENYUMAN kepada kawan-kawannya.

AZ =)

ujan

ak kene bantai dek ujan mse nk blik dr bando huhu..abis basah baju ngan seluar ak. dh la naek moto je td huhu sian kt aku ngan abg ak hehe..bkn ape td mase ak pegi bando ok je cuace tp bru tgh sedap2 meronde ujan plak , tp mujur stakat gerimis je time tu..igt sempat la jgk smpai kt umah tp bru nk sampai kt selekoh nk masuk kt umah tetibe ujan lebat semacam huhuhu..ape lg kelam kabut la abg ak bwk moto keh3x..akhirnye kitaorg x dpt nk thn ngan kelebatan ujan tu kitaorg pon brenti kt pejabat polis kt umah ak hehe..mase tu dh berjeruk baju ak..dh la sejuk huhu..tp xpe ak x ksah sbb ak mmg dh lame x maen air ujan ni hihi best plak maen ujan mse atas moto..lgpon ujan dh lame x turun kt sni..sejuk la sikit ak rse malam ni huhu..tido pon sodap hahaha..=)

Tuesday, May 25, 2010

entiti

haaa korang tau ape tu entiti,klau x tau pegi cari kt kamus dewan hehehe..semalam kul 1.30 pg ak ngan abg ak buat keje giler..nk tau pe..kitaorg pegi citer psl citer hantu..akibatnyer ak xleh tido semalam keh3x..padan muke ak, tu la sape suh cri nahas pegi citer antu mlm2 bute kan dh kene hihihi..tp rsenyer ak x serik lg kot sbb mlm ni kang ak igt nk suh abg smbung blik citer antu ni hehehe..skali sekale best jgk dgr citer2 mcm ni kih3x..so kite tngu jela mlm ni camne..abg ak tu nk smbung ke x citer bab entiti ni huhu...

p/s ; kpd yg x brani nk dgr tu jgn le cri psl wat2 brani gi dgr citer mende2 mcm ni plak yek tkut kang nti blh membahyekn kesihatan plak tihihihihi

Sunday, May 23, 2010

buhsan

dek krn bosan ak pon bukak fb..maen punyer maen smpai x sedar ak da melebihi had yg dh ditetapkn oleh abg ak so pe lg kene marah ler keh3x...bkn pe tenet ni die yg bayor so mmg die ad kuase la nk ttpkn peraturan gune tenet nih huhu..lgpon mmg perangai ak cam jahanam pegi bantai maen game dlm fb smpai x igt dunie hihihi..kan dh kene sound skali hehehe..padan muke ak..pd abg ak yg tersayang tu mintak maap le byk2 ye hehehe..lps ni ak buat lg wakakaka...




ni le gambo abg ak yg bayorkn tenet tu hehehe...

Thursday, May 20, 2010

epi besday...19 mei




(epi besday to me)3x hehehe...gilo nyanyi ntok dri sndri hahaha..x kisah la yg pntng ak epi...x sngke ak rmai member2 ak ucap epi belated besday ntok ak 2 ari lps..terharunyer..rmai jgk yg wish kt ak lg2 jane..a very special fren in my life..really miss her n love her..thank you very much 2 all my frens who has wish hepi besday 2 me 2 days ago..i really3x appreciate it.

Thursday, May 6, 2010

bersawang-sawang

hehe , apsal ak ckp mcm tu,bkn pe dh lame ak x aktif blog ni smpai dh nk naek sawang blog ak ni..mmg btol la ckp abg ak,ad blog tp mls nk update hehe..baek x pyh ad blog huhu..dlm semnggu due ni ak bru je abis jwb 3 paper muet dgn mghadiri kls muet yg terakhir..chewah hihi..so mknenyer tngl se paper je lg nk abiskn exm muet ni iaitu paper speaking..ak ni bmbng btol la kalu bab speaking2 ni kalu skipping blh thn la jgk tihihihi..nk wat camne tibai jela jwbnyer hehe..keputusan upu plak kuar pertengahan bln 6 ni..mak aih lg lame la ak jd penganggur terhormat ni..duk kt umah pon bkn blh blh buat ape2 pon,duk mkn..tido..mkn..tido..mmg buat naek brt bdn je ak ni..sabtu ni g kfc plok, mkn2 hehehe tp bkn mkn2 je tp ad reunion daa hehe..nk jupe member2 sblm g msuk u blake nti..well ape pon ak cume mgharapkn blog ak ni xle bersawang lg pd mase hdpn keh3x..

Sunday, February 28, 2010




kt kawasan perumahan ak..mse ni ak bru je lps gi jogging huhu..tp dang ag amik gmbo hahaha..mcm x eklass pom g joging haha..emm peduli hape ak..yg pnting ak epi kih3x..

result da kuar..

hehehe da msok taun bru rupenye..da lame dh ak x post kt sni..ape nk jadik le..mmg btol kot ckp abg ak smpai dh naik bersawang dh blog ak ni ak kerjakn hahaha..yela ade saje je blog tp x buat ape2 pon..neway pejam celik..pejam celik rupe2 nyer result stpm ak da kuar hehe..huhu syukur Alhamdulillah ak dpt result yg baek dan dpt membanggekn mak ayh ak huhu sedeynye keh3x..konon je sedey tu hihi..