BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 31, 2010

selAMAt TahuN Baru 2011...

selamat tinggal 2010..selamat datang 2011..pejam celik pejam celik umur aku da brtambah lg 1 jadi 21 thn..x sangka kejap je mase berlalu mengingatkan aku dengan pelbagai memori yang ku pahat pada 2010...thn 2010 xde azam yang aku buat sbb ak tahu azam aku tu xkn tercapai punyerlah..makin lari jauh ade r hihihi..mcm2 jgk r kenangan mse 2010 ni..lengkap suka dukanya..gila2nyer...sedih pon ade...aik ade ke huhuhu..tp xpe r mnde tu sume pon da jd sejarah dlm idup ak dan x mngkn akan berulang lg sejarah tu so baek simpan erat2 dlm ingatan supaya dijadikn teladan...bile da msuk taon bru ak tgk kawan2 aku byk da buat azam bru..tp aku...emmm xde mknenye azam bru ni sbb nti ak pon x ikut azam tu hehehe...idup pakai gerak ati je hehe...pepun thn ni aku mengharapkan rezeki aku lebih murah brbanding thn lps dan kehidupan aku akan lbh diberkati oleh Maha Pencipta dan aku arap aku blh buang 1 sikap buruk aku ni...eeiii buruk giler sikap tu...arap2 thn ni trcapai le hasrat tu...Amin...well anyway to all my frens i wish u hepi new year 2011..

0 comments: