BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 29, 2010

demi takdir itu

dan inilah takdirnya
keputusan yg amat berat buatku
untuk memilih diantara dua
yg amat bermakna dalam diriku

bagai diselubungi kegelapan
aku teraba-raba mencari arah
agar aku bisa keluar dari jalan
yg menyesakkan dada ini

perlukah aku bertahan
andai hidup bertemankan air mata
sesungguhnya itu bukan kehendakku
meminta kesedihan melingkari hidupku

gerhana yang melanda seluruh alam ini
mnjadikan bumi kelam sunyi tanpa cahaya
membiarkan aku bernafas dlm derita
membiarkan perasaan jadi sengsara

biarpun tiada tempat teduh
untuk aku berlindung dari kedukaan
pasti seluruh riwayat ini
akan bangkit berlari menuju takdirnya sendiri
tanpa ragu
terus gagah menongkah jalan hidup
demi keindahan masa depanku...

2 comments:

Anonymous said...

erm..psl pe ni..?cam siyes jep

azie aka jie said...

xde pe..psl dri sndri jep..
woh name ssh nk sebut..